Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Каталог файлів
Цілі вирази
| 01.02.2015, 14:53 |
Урок № 10
Тема уроку: ВИРАЗИ ЗІ ЗМІННИМИ. ЦІЛІ РАЦІОНАЛЬНІ ВИРАЗИ
Мета уроку: сприяти засвоєнню учнями поняття раціонального вира-зу, його значення; розвивати навички обчислення значень виразів; виховувати наполегливість, цілеспрямованість, відповідальність.
ХІД УРОКУ
І. Організація класу
ІІ. Аналіз контрольної роботи
Вчитель робить короткий огляд основних помилок. Кожен учень отримує індивідуальну карту помилок з вказаними розділами для повторення і за-вданнями для корекції знань та вмінь. Роботи учні виконують вдома і здають наступного уроку вчителю для перевірки.
ІІІ. Засвоєння нових знань
1. Тема вже знайома учням з курсу математики 5 та 6 класів, а тому текст §5 учні опрацьовують самостійно і дають відповіді на питання:
1. С. 47;
2. Скільки значень має числовий вираз?
3. Скільки значень має вираз зі змінною?
4. Усне виконання вправ № 179 – 182.
2. Колективне розв’язування вправ:
№ 183, 188 – виконуються у вигляді математичного диктанту з наступ-ною перевіркою;
№ 184, 186, 190, 193 учні виконують біля дошки «ланцюжком» з пояс-ненням;
№ 192 виконується учнями самостійно. Перші три учні здають зошити на перевірку.
ІV. Підведення підсумків уроку: дати відповіді на питання 1 – 5, с 47.
V. Домашнє завдання: §5, № 185, 189, 191.
Урок № 11
Тема уроку: ТОТОЖНІ ВИРАЗИ. ТОТОЖНІ ПЕРЕТВОРЕННЯ ВИРАЗІВ
Мета уроку: сприяти засвоєнню учнями поняття тотожних виразів та тотожних перетворень,доведення тотожностей; розвива-ти навички обчислення значень виразів та виконання то-тожних перетворень, роботи за алгоритмом; виховувати наполегливість, цілеспрямованість, відповідальність.
ХІД УРОКУ
І. Організація класу
ІІ. Актуалізація опорних знань
1. 4 учні працюють на дошці за картками, складеними за вправами до-машнього завдання.
2. Фронтальна робота з класом за вправами № 179, 180,181, 194.
ІІІ. Засвоєння нових знань
1. Введення поняття тотожного виразу, тотожності та тотожного перетворен-ня. Пригадати основні перетворення та правила їх виконання.
2. Розгляд прикладів наведених у підручнику, с.53.
3. Колективне розв’язування вправ:
№ 214, 215 – виконуються усно з поясненням;
№ 219, 222, 224 -учні виконують разом з учителем;
№ 226, 228, 230 - виконується декількома учнями біля дошки.
ІV. Підведення підсумків уроку: дати відповіді на питання 1 – 4, с 53.
V. Домашнє завдання: §6, № 218, 220, 223, 227.
Урок № 12
Тема уроку: ТОТОЖНІ ВИРАЗИ. ТОТОЖНІ ПЕРЕТВОРЕННЯ ВИРАЗІВ
Мета уроку: закріплення і розвиток навичок виконання тотожних пе-ретворень та доведення тотожностей; розвивати навички обчислення значень виразів та роботи з алгоритмами, пам’яті, логічного мислення та зв’язного мовлення; вихо-вувати наполегливість, цілеспрямованість, відповідаль-ність.
ХІД УРОКУ
І. Організація класу
ІІ. Актуалізація опорних знань
1. 4 учні працюють на дошці за картками, складеними за вправами до-машнього завдання.
2. Усно перевіряється №218 з коментарем.
3. Фронтальна робота з класом за вправами № 214, 179, 180.
ІІІ. Розвиток та закріплення практичних навичок
Робота в «творчих майстернях». Клас ділиться на групи, кожна з яких є од-нією з майстерень і отримує завдання:
Майстерня 1. «Спрощення виразів» - № 233, 235.
Майстерня 2. «Доведення тотожностей» - № 236, 238.
Майстерня 3. «Відділ контролю» - № 239, 244.
Майстерні працюють 25 хвилин, а потім складають звіт про роботу, який вчитель оцінює й перевіряє.
ІV. Підведення підсумків уроку: дати відповіді на питання 1 – 4 с 53.
V. Домашнє завдання: §6, № 237, 240, 243.
Урок № 13
Тема уроку: ВИРАЗИ ЗІ СТЕПЕНЯМИ
Мета уроку: ввести поняття степеня, його компонентів, вивчити влас-тивості степеня та показати їх використання при спро-щенні та перетворенні виразів; розвивати навички обчи-слення значень виразів; виховувати наполегливість, ціле-спрямованість, відповідальність.
ХІД УРОКУ
І. Організація класу
ІІ. Актуалізація опорних знань
1. № 237 один учень виконує на дошці.
2. № 240, 243 – перевіряються усно з поясненням.
3. Вибіркове опитування правил та означень.
ІІІ. Засвоєння нових знань
1. Викладення нового матеріалу ведеться згідно тексту підручника з відпо-відними записами у зошитах.
2. Обчислення степеня на калькуляторі.
3. Запис чисел у стандартному вигляді.
4. Усне виконання вправ № 252, 253, 255, 256. Ознайомлення з таблиця-ми на форзаці підручника.
5. Колективне розв’язування вправ:
№ 257, 263 – виконуються учнями самостійно при допомозі вчителя з наступною перевіркою;
№ 266, 267, 271- учні виконують біля дошки «ланцюжком» з поясненням;
№ 272 виконується учнями самостійно. Перші три учні здають зошити на перевірку.
ІV. Підведення підсумків уроку: дати відповіді на питання 1 – 6, с 61.
V. Домашнє завдання: §7, № 258, 270.
Урок № 14
Тема уроку: ВИРАЗИ ЗІ СТЕПЕНЯМИ
Мета уроку: закріпити поняття степеня, його компонентів, та розви-вати навики використання властивостей степеня при спрощенні та перетворенні виразів; розвивати навички обчислення значень виразів; виховувати наполегливість, цілеспрямованість, відповідальність.
ХІД УРОКУ
І. Організація класу
ІІ. Актуалізація опорних знань
1. 4 учні працюють на дошці за картками, складеними за вправами до-машнього завдання.
2. Фронтальна робота з класом за вправами № 254, 255, 256.
ІІІ. Розвиток та закріплення практичних навичок
1. Розв’язування рівнянь, що містять степінь - № 268, 286, 285.
Вправи на обчислення значень виразів зі степенями: № 276(а, б).
2. Вправи на роботу з числами, записаними у стандартному вигляді: № 288, 289.
ІV. Підведення підсумків уроку: дати відповіді на питання 1 – 6, с 61.
V. Домашнє завдання: §7, № 269, 274, 287.
Урок № 15
Тема уроку: ВЛАСТИВОСТІ СТЕПЕНІВ
Мета уроку: вивчити властивості степеня та показати їх використання при спрощенні та перетворенні виразів; розвивати нави-чки обчислення значень виразів та перетворення виразів зі степенями; виховувати наполегливість, цілеспрямова-ність, відповідальність.
ХІД УРОКУ
І. Організація класу
ІІ. Актуалізація опорних знань
1. Самостійна робота для поточної перевірки рівня засвоєння учнями знань та умінь.
№ Варіант 1 № Варіант 2
1
Обчисліть: (-4)3; 1,72 - 8• 0,53.
1
Обчисліть: (-3)4; 2,12 - 8• 0,54.
2
Доведіть т тотожність:
4(7х – 1) + 3х = 31х – 4.
2
Доведіть тотожність:
5 – х + 3(3х – 4) = 8х – 7.
3
Запишіть число 27 500 000 000 у стандартному вигляді.
3
Запишіть число 17 770 000 000 у стандартному вигляді.
ІІІ. Засвоєння нових знань
1. Викладення нового матеріалу проводиться згідно тексту підручника з відповідними записами у зошити.
2. Усне виконання вправ № 297, 298, 300.
3. Колективне розв’язування вправ:
№ 301, 302, 304 – виконуються учнями у зошитах під керівництвом вчителя з відповідним поясненням;
№ 307, 308 учні виконують усно з поясненням;
№ 316, 317, 319 виконується учнями на дошці.
ІV. Підведення підсумків уроку: дати відповіді на питання 1 – 4, с 69.
V. Домашнє завдання: §8, № 303, 305, 309.
Урок № 16
Тема уроку: ВЛАСТИВОСТІ СТЕПЕНЯ
Мета уроку: закріплення та розвиток навичок використання власти-востей степенів для обчислень значень виразів та їх тото-жних перетворень; розвивати пам'ять, мислення, уяву, навики роботи з алгоритмами; виховувати наполегли-вість, цілеспрямованість, відповідальність.
ХІД УРОКУ
І. Організація класу
ІІ. Актуалізація опорних знань
1. 4 учні працюють на дошці за картками, складеними за вправами до-машнього завдання.
2. Фронтальна робота з класом за вправами № 297 – 300, опитування властивостей степенів.
ІІІ. Розвиток та закріплення практичних навичок
1. Розв’язування рівнянь з використанням властивостей степенів № 313, 324, 325
2. Розв’язування вправ на обчислення з використанням властивостей сте-пенів № 326, 328
ІV. Підведення підсумків уроку: дати відповіді на питання 1 – 4, с 69.
V. Домашнє завдання: §8, № 323, 327, 312.
Урок № 17
Тема уроку: РОЗВ´ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧІ ВПРАВ. САМОСТІЙНА РОБОТА №2
Мета уроку: закріплення та розвиток навичок використання властивос-тей степенів для обчислень значень виразів та їх тотожних перетворень; розвивати пам'ять, мислення, уяву, навики роботи з алгоритмами; виховувати наполегливість, ціле-спрямованість, відповідальність.
ХІД УРОКУ
І. Організація класу
ІІ. Актуалізація опорних знань
1. 4 учні працюють на дошці за картками, складеними за вправами до-машнього завдання.
2. Фронтальна робота з класом за питаннями с. 61, 69.
ІІІ. Розвиток та закріплення практичних навичок
1. Довести тотожності № 329, 330.
2. Подати у вигляді степеня № 321.
3. Самостійна робота № 2. Завдання додаються. Відповіді до завдань:
№ Варіант 1 № Варіант 2
1 - 315 1 336
2 х17; х6; х12 . 2 х13 ; х6 ; х8.
3 а) -684; б) 350 3 а) -217; б) 612.
ІV. Підведення підсумків уроку: дати відповіді на питання 1 – 6, с 69.
V. Домашнє завдання: §6- 8, № 318, 333.
№ Варіант 1 № Варіант 2
1
Обчисліть: (-4)3; 1,72 - 8• 0,53.
1
Обчисліть: (-3)4; 2,12 - 8• 0,54.
2
Доведіть т тотожність:
4(7х – 1) + 3х = 31х – 4.
2
Доведіть тотожність:
5 – х + 3(3х – 4) = 8х – 7.
3
Запишіть число 27 500 000 000 у стандартному вигляді.
3
Запишіть число 17 770 000 000 у стандартному вигляді.
Урок № 18
Тема уроку: ОДНОЧЛЕН. СТАНДАРТНИЙ ВИГЛЯД ОДНОЧЛЕНА
Мета уроку: ввести поняття одночлена, сприяти його засвоєнню учнями, з’ясувати значення термінів « коефіцієнт та степінь одночлена», навчити зводити одночлени до стандартного вигляду; розвивати пам'ять, мислення, уяву, навики роботи з алгоритмами; виховувати наполегливість, цілеспрямованість, відповідальність.
ХІД УРОКУ
І. Організація класу
ІІ. Актуалізація опорних знань
1. 4 учні працюють на дошці за картками, складеними за вправою № 318 домашнього завдання.
2. Вправа № 323 перевіряється усно з поясненням.
3. Фронтальна робота з класом за питаннями с. 61, 69.
ІІІ. Засвоєння нових знань
1. Викладення нового матеріалу проводиться згідно тексту підручника з відповідними записами у зошити( до слів «Зведення одночлена…» на с. 75).
2. Усне виконання вправ № 334, 335, 336, 338.
3. Колективне розв’язування вправ:
№ 346, 347(а, б, в, г) – виконуються учнями на дошці під керівництвом вчителя з відповідним поясненням;
ІV. Підведення підсумків уроку: дати відповіді на питання 1 – 3, с 76.
V. Домашнє завдання: §9, № 337, 339.
Урок № 19
Тема уроку: МНОЖЕННЯ ОДНОЧЛЕНІВ. ПІДНЕСЕННЯ ДО СТЕПЕНЯ
Мета уроку: закріплення та розвиток навичок використання властивос-тей степенів для зведення одночленів до стандартного вигляду, множення та піднесення до степеня ; розвивати пам'ять, мислення, уяву, навики роботи з алгоритмами; виховувати наполегливість, цілеспрямованість, відповіда-льність.
ХІД УРОКУ
І. Організація класу
ІІ. Актуалізація опорних знань
1. 3 учні працюють на дошці за картками, складеними за вправами до-машнього завдання.
2. Фронтальна робота з класом. Опитування означень та усний рахунок за № 334.
ІІІ. Засвоєння нових знань
1. Викладення нового матеріалу проводиться згідно тексту підручника з відповідними записами у зошити.
2. Колективне розв’язування вправ:
№ 340, 341, 342 – виконуються учнями у зошитах під керівництвом вчителя з відповідним поясненням;
№ 344, 348, 351 виконується учнями на дошці.
ІV. Підведення підсумків уроку: дати відповіді на питання 1 – 6, с 76.
V. Домашнє завдання: § 9, № 343, 345.
Урок № 20
Тема уроку: РОЗВ´ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧІ ВПРАВ. САМОСТІЙНА РОБОТА №3
Мета уроку: закріплення та розвиток навичок роботи з одночленами, зведення їх до стандартного вигляду, множення та підне-сення до степеня; розвивати пам'ять, мислення, уяву, на-вики роботи з алгоритмами; виховувати наполегливість, цілеспрямованість, відповідальність.
ХІД УРОКУ
І. Організація класу
ІІ. Актуалізація опорних знань
1. 4 учні працюють на дошці за картками, складеними за вправами до-машнього завдання.
2. Клас працює з картками контролю теоретичних знань(7 хв).
ІІІ. Розвиток та закріплення практичних навичок
1. Колективне виконання вправ № 352, 355, 358, 361.
2. Самостійна робота. Завдання додаються. Відповіді до завдань:
№ Варіант 1 № Варіант 2
1 А 1 Б
2 (7а)2; (-5с)3. 2 (8а)2; (-10b)3.
3 64 3 16
4 ар 4 с5d6
ІV. Підведення підсумків уроку: дати відповіді на питання 1 – 6, с 76.
V. Домашнє завдання: § 9, № 350, 357.
Урок № 21
Тема уроку: РОЗВ´ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧІ ВПРАВ
Мета уроку: закріплення та розвиток навичок роботи зі степенями та одночленами, корекція знань та вмінь за результатами самостійної роботи, підготовка до тематичного оціню-вання; розвивати пам'ять, мислення, уяву, навики роботи з алгоритмами, зв’язне мовлення; виховувати наполегли-вість, цілеспрямованість, відповідальність.
ХІД УРОКУ
І. Організація класу
ІІ. Актуалізація опорних знань
1. 4 учні працюють на дошці за картками, складеними за вправами до-машнього завдання.
2. Фронтальна робота з класом: усних рахунок; опитування означень та властивостей степенів та одночленів.
ІІІ. Розвиток та закріплення практичних навичок
1. Вчитель проводить короткий аналіз самостійної роботи та разом з уч-нями розв’язують завдання, що викликали труднощі на самостійній роботі.
2. Підготовка до контрольної роботи.
Усний розбір тестових завдань № 2, с. 82;
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
В Б В Г Г Б Б А В В
Розв’язування типових задач, с.83.
№ Відповіді до завдань
1 125; 0, 0016; -1. 2 0,1; -7. 3 а)3х2ау; б) 4а4х. 4 а6b4с10; -а9b6с15
5 а) -5⅓; б) 320; в) 0,6.
6 а) -3а3 b4; б) -0,2m5 n4;
7 а) х = 1; б) х = 0; в) розв’язків не має.
8 2,5125 • 1010; 2,4875• 1010; 3,125 • 1018; 2 • 102 = 200.
9 а) так; б) так.
ІV. Підведення підсумків уроку: дати відповіді на питання 1 – 6, с 76.
V. Домашнє завдання: § 9, с.83, типові завдання № 2, № 1 – 4.
Урок № 22
Тема уроку: КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 2
Мета уроку: перевірити рівень знань та умінь учнів з вивченої теми, до-вести результати до відома учнів та їх батьків; розвивати пам'ять, мислення, уяву, навики роботи з алгоритмами; виховувати наполегливість, цілеспрямованість, відповіда-льність.
ХІД УРОКУ
І. Організація класу
ІІ. Проведення контрольної роботи
Робота проводиться у 4 варіантах протягом 40 хв. Кожен учень отримує персональне завдання, над виконанням якого працює.
Завдання до роботи додаються. Відповіді до завдань:
Варіант 1 Варіант 2 Варіант 3 Варіант 4
1 Г 1 Б 1 В 1 Г
2 В 2 Б 2 Б 2 В
3 В 3 А 3 В 3 А
4 В 4 Г 4 Б 4 В
5 Б 5 В 5 Б 5 Г
6 Г 6 Б 6 Г 6 Б
7 25 7 5 7 -5 7 72
8 2 8 3 8 2 8 75
9 508n 9 1816n 9 758k 9 2016k
ІІІ. Підведення підсумків уроку: зібрати зошити для перевірки роботи.
ІV. Домашнє завдання: §6- 8, тестові завдання.
|
Категорія: 7 клас | Додав: Ольга_Миколаївна
|
Переглядів: 1126 | Завантажень: 0
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|