Субота, 25.01.2025, 15:51
Вітаю Вас Гість | RSS

Математика в школі

Категорії розділу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Коспекти уроків » 7 клас

Цілі вирази
01.02.2015, 14:53
Урок № 10 Тема уроку: ВИРАЗИ ЗІ ЗМІННИМИ. ЦІЛІ РАЦІОНАЛЬНІ ВИРАЗИ Мета уроку: сприяти засвоєнню учнями поняття раціонального вира-зу, його значення; розвивати навички обчислення значень виразів; виховувати наполегливість, цілеспрямованість, відповідальність. ХІД УРОКУ І. Організація класу ІІ. Аналіз контрольної роботи Вчитель робить короткий огляд основних помилок. Кожен учень отримує індивідуальну карту помилок з вказаними розділами для повторення і за-вданнями для корекції знань та вмінь. Роботи учні виконують вдома і здають наступного уроку вчителю для перевірки. ІІІ. Засвоєння нових знань 1. Тема вже знайома учням з курсу математики 5 та 6 класів, а тому текст §5 учні опрацьовують самостійно і дають відповіді на питання: 1. С. 47; 2. Скільки значень має числовий вираз? 3. Скільки значень має вираз зі змінною? 4. Усне виконання вправ № 179 – 182. 2. Колективне розв’язування вправ:  № 183, 188 – виконуються у вигляді математичного диктанту з наступ-ною перевіркою;  № 184, 186, 190, 193 учні виконують біля дошки «ланцюжком» з пояс-ненням;  № 192 виконується учнями самостійно. Перші три учні здають зошити на перевірку. ІV. Підведення підсумків уроку: дати відповіді на питання 1 – 5, с 47. V. Домашнє завдання: §5, № 185, 189, 191. Урок № 11 Тема уроку: ТОТОЖНІ ВИРАЗИ. ТОТОЖНІ ПЕРЕТВОРЕННЯ ВИРАЗІВ Мета уроку: сприяти засвоєнню учнями поняття тотожних виразів та тотожних перетворень,доведення тотожностей; розвива-ти навички обчислення значень виразів та виконання то-тожних перетворень, роботи за алгоритмом; виховувати наполегливість, цілеспрямованість, відповідальність. ХІД УРОКУ І. Організація класу ІІ. Актуалізація опорних знань 1. 4 учні працюють на дошці за картками, складеними за вправами до-машнього завдання. 2. Фронтальна робота з класом за вправами № 179, 180,181, 194. ІІІ. Засвоєння нових знань 1. Введення поняття тотожного виразу, тотожності та тотожного перетворен-ня. Пригадати основні перетворення та правила їх виконання. 2. Розгляд прикладів наведених у підручнику, с.53. 3. Колективне розв’язування вправ:  № 214, 215 – виконуються усно з поясненням;  № 219, 222, 224 -учні виконують разом з учителем;  № 226, 228, 230 - виконується декількома учнями біля дошки. ІV. Підведення підсумків уроку: дати відповіді на питання 1 – 4, с 53. V. Домашнє завдання: §6, № 218, 220, 223, 227. Урок № 12 Тема уроку: ТОТОЖНІ ВИРАЗИ. ТОТОЖНІ ПЕРЕТВОРЕННЯ ВИРАЗІВ Мета уроку: закріплення і розвиток навичок виконання тотожних пе-ретворень та доведення тотожностей; розвивати навички обчислення значень виразів та роботи з алгоритмами, пам’яті, логічного мислення та зв’язного мовлення; вихо-вувати наполегливість, цілеспрямованість, відповідаль-ність. ХІД УРОКУ І. Організація класу ІІ. Актуалізація опорних знань 1. 4 учні працюють на дошці за картками, складеними за вправами до-машнього завдання. 2. Усно перевіряється №218 з коментарем. 3. Фронтальна робота з класом за вправами № 214, 179, 180. ІІІ. Розвиток та закріплення практичних навичок Робота в «творчих майстернях». Клас ділиться на групи, кожна з яких є од-нією з майстерень і отримує завдання: Майстерня 1. «Спрощення виразів» - № 233, 235. Майстерня 2. «Доведення тотожностей» - № 236, 238. Майстерня 3. «Відділ контролю» - № 239, 244. Майстерні працюють 25 хвилин, а потім складають звіт про роботу, який вчитель оцінює й перевіряє. ІV. Підведення підсумків уроку: дати відповіді на питання 1 – 4 с 53. V. Домашнє завдання: §6, № 237, 240, 243. Урок № 13 Тема уроку: ВИРАЗИ ЗІ СТЕПЕНЯМИ Мета уроку: ввести поняття степеня, його компонентів, вивчити влас-тивості степеня та показати їх використання при спро-щенні та перетворенні виразів; розвивати навички обчи-слення значень виразів; виховувати наполегливість, ціле-спрямованість, відповідальність. ХІД УРОКУ І. Організація класу ІІ. Актуалізація опорних знань 1. № 237 один учень виконує на дошці. 2. № 240, 243 – перевіряються усно з поясненням. 3. Вибіркове опитування правил та означень. ІІІ. Засвоєння нових знань 1. Викладення нового матеріалу ведеться згідно тексту підручника з відпо-відними записами у зошитах. 2. Обчислення степеня на калькуляторі. 3. Запис чисел у стандартному вигляді. 4. Усне виконання вправ № 252, 253, 255, 256. Ознайомлення з таблиця-ми на форзаці підручника. 5. Колективне розв’язування вправ:  № 257, 263 – виконуються учнями самостійно при допомозі вчителя з наступною перевіркою;  № 266, 267, 271- учні виконують біля дошки «ланцюжком» з поясненням;  № 272 виконується учнями самостійно. Перші три учні здають зошити на перевірку. ІV. Підведення підсумків уроку: дати відповіді на питання 1 – 6, с 61. V. Домашнє завдання: §7, № 258, 270. Урок № 14 Тема уроку: ВИРАЗИ ЗІ СТЕПЕНЯМИ Мета уроку: закріпити поняття степеня, його компонентів, та розви-вати навики використання властивостей степеня при спрощенні та перетворенні виразів; розвивати навички обчислення значень виразів; виховувати наполегливість, цілеспрямованість, відповідальність. ХІД УРОКУ І. Організація класу ІІ. Актуалізація опорних знань 1. 4 учні працюють на дошці за картками, складеними за вправами до-машнього завдання. 2. Фронтальна робота з класом за вправами № 254, 255, 256. ІІІ. Розвиток та закріплення практичних навичок 1. Розв’язування рівнянь, що містять степінь - № 268, 286, 285. Вправи на обчислення значень виразів зі степенями: № 276(а, б). 2. Вправи на роботу з числами, записаними у стандартному вигляді: № 288, 289. ІV. Підведення підсумків уроку: дати відповіді на питання 1 – 6, с 61. V. Домашнє завдання: §7, № 269, 274, 287. Урок № 15 Тема уроку: ВЛАСТИВОСТІ СТЕПЕНІВ Мета уроку: вивчити властивості степеня та показати їх використання при спрощенні та перетворенні виразів; розвивати нави-чки обчислення значень виразів та перетворення виразів зі степенями; виховувати наполегливість, цілеспрямова-ність, відповідальність. ХІД УРОКУ І. Організація класу ІІ. Актуалізація опорних знань 1. Самостійна робота для поточної перевірки рівня засвоєння учнями знань та умінь. № Варіант 1 № Варіант 2 1 Обчисліть: (-4)3; 1,72 - 8• 0,53. 1 Обчисліть: (-3)4; 2,12 - 8• 0,54. 2 Доведіть т тотожність: 4(7х – 1) + 3х = 31х – 4. 2 Доведіть тотожність: 5 – х + 3(3х – 4) = 8х – 7. 3 Запишіть число 27 500 000 000 у стандартному вигляді. 3 Запишіть число 17 770 000 000 у стандартному вигляді. ІІІ. Засвоєння нових знань 1. Викладення нового матеріалу проводиться згідно тексту підручника з відповідними записами у зошити. 2. Усне виконання вправ № 297, 298, 300. 3. Колективне розв’язування вправ:  № 301, 302, 304 – виконуються учнями у зошитах під керівництвом вчителя з відповідним поясненням;  № 307, 308 учні виконують усно з поясненням;  № 316, 317, 319 виконується учнями на дошці. ІV. Підведення підсумків уроку: дати відповіді на питання 1 – 4, с 69. V. Домашнє завдання: §8, № 303, 305, 309. Урок № 16 Тема уроку: ВЛАСТИВОСТІ СТЕПЕНЯ Мета уроку: закріплення та розвиток навичок використання власти-востей степенів для обчислень значень виразів та їх тото-жних перетворень; розвивати пам'ять, мислення, уяву, навики роботи з алгоритмами; виховувати наполегли-вість, цілеспрямованість, відповідальність. ХІД УРОКУ І. Організація класу ІІ. Актуалізація опорних знань 1. 4 учні працюють на дошці за картками, складеними за вправами до-машнього завдання. 2. Фронтальна робота з класом за вправами № 297 – 300, опитування властивостей степенів. ІІІ. Розвиток та закріплення практичних навичок 1. Розв’язування рівнянь з використанням властивостей степенів № 313, 324, 325 2. Розв’язування вправ на обчислення з використанням властивостей сте-пенів № 326, 328 ІV. Підведення підсумків уроку: дати відповіді на питання 1 – 4, с 69. V. Домашнє завдання: §8, № 323, 327, 312. Урок № 17 Тема уроку: РОЗВ´ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧІ ВПРАВ. САМОСТІЙНА РОБОТА №2 Мета уроку: закріплення та розвиток навичок використання властивос-тей степенів для обчислень значень виразів та їх тотожних перетворень; розвивати пам'ять, мислення, уяву, навики роботи з алгоритмами; виховувати наполегливість, ціле-спрямованість, відповідальність. ХІД УРОКУ І. Організація класу ІІ. Актуалізація опорних знань 1. 4 учні працюють на дошці за картками, складеними за вправами до-машнього завдання. 2. Фронтальна робота з класом за питаннями с. 61, 69. ІІІ. Розвиток та закріплення практичних навичок 1. Довести тотожності № 329, 330. 2. Подати у вигляді степеня № 321. 3. Самостійна робота № 2. Завдання додаються. Відповіді до завдань: № Варіант 1 № Варіант 2 1 - 315 1 336 2 х17; х6; х12 . 2 х13 ; х6 ; х8. 3 а) -684; б) 350 3 а) -217; б) 612. ІV. Підведення підсумків уроку: дати відповіді на питання 1 – 6, с 69. V. Домашнє завдання: §6- 8, № 318, 333. № Варіант 1 № Варіант 2 1 Обчисліть: (-4)3; 1,72 - 8• 0,53. 1 Обчисліть: (-3)4; 2,12 - 8• 0,54. 2 Доведіть т тотожність: 4(7х – 1) + 3х = 31х – 4. 2 Доведіть тотожність: 5 – х + 3(3х – 4) = 8х – 7. 3 Запишіть число 27 500 000 000 у стандартному вигляді. 3 Запишіть число 17 770 000 000 у стандартному вигляді. Урок № 18 Тема уроку: ОДНОЧЛЕН. СТАНДАРТНИЙ ВИГЛЯД ОДНОЧЛЕНА Мета уроку: ввести поняття одночлена, сприяти його засвоєнню учнями, з’ясувати значення термінів « коефіцієнт та степінь одночлена», навчити зводити одночлени до стандартного вигляду; розвивати пам'ять, мислення, уяву, навики роботи з алгоритмами; виховувати наполегливість, цілеспрямованість, відповідальність. ХІД УРОКУ І. Організація класу ІІ. Актуалізація опорних знань 1. 4 учні працюють на дошці за картками, складеними за вправою № 318 домашнього завдання. 2. Вправа № 323 перевіряється усно з поясненням. 3. Фронтальна робота з класом за питаннями с. 61, 69. ІІІ. Засвоєння нових знань 1. Викладення нового матеріалу проводиться згідно тексту підручника з відповідними записами у зошити( до слів «Зведення одночлена…» на с. 75). 2. Усне виконання вправ № 334, 335, 336, 338. 3. Колективне розв’язування вправ:  № 346, 347(а, б, в, г) – виконуються учнями на дошці під керівництвом вчителя з відповідним поясненням; ІV. Підведення підсумків уроку: дати відповіді на питання 1 – 3, с 76. V. Домашнє завдання: §9, № 337, 339. Урок № 19 Тема уроку: МНОЖЕННЯ ОДНОЧЛЕНІВ. ПІДНЕСЕННЯ ДО СТЕПЕНЯ Мета уроку: закріплення та розвиток навичок використання властивос-тей степенів для зведення одночленів до стандартного вигляду, множення та піднесення до степеня ; розвивати пам'ять, мислення, уяву, навики роботи з алгоритмами; виховувати наполегливість, цілеспрямованість, відповіда-льність. ХІД УРОКУ І. Організація класу ІІ. Актуалізація опорних знань 1. 3 учні працюють на дошці за картками, складеними за вправами до-машнього завдання. 2. Фронтальна робота з класом. Опитування означень та усний рахунок за № 334. ІІІ. Засвоєння нових знань 1. Викладення нового матеріалу проводиться згідно тексту підручника з відповідними записами у зошити. 2. Колективне розв’язування вправ:  № 340, 341, 342 – виконуються учнями у зошитах під керівництвом вчителя з відповідним поясненням;  № 344, 348, 351 виконується учнями на дошці. ІV. Підведення підсумків уроку: дати відповіді на питання 1 – 6, с 76. V. Домашнє завдання: § 9, № 343, 345. Урок № 20 Тема уроку: РОЗВ´ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧІ ВПРАВ. САМОСТІЙНА РОБОТА №3 Мета уроку: закріплення та розвиток навичок роботи з одночленами, зведення їх до стандартного вигляду, множення та підне-сення до степеня; розвивати пам'ять, мислення, уяву, на-вики роботи з алгоритмами; виховувати наполегливість, цілеспрямованість, відповідальність. ХІД УРОКУ І. Організація класу ІІ. Актуалізація опорних знань 1. 4 учні працюють на дошці за картками, складеними за вправами до-машнього завдання. 2. Клас працює з картками контролю теоретичних знань(7 хв). ІІІ. Розвиток та закріплення практичних навичок 1. Колективне виконання вправ № 352, 355, 358, 361. 2. Самостійна робота. Завдання додаються. Відповіді до завдань: № Варіант 1 № Варіант 2 1 А 1 Б 2 (7а)2; (-5с)3. 2 (8а)2; (-10b)3. 3 64 3 16 4 ар 4 с5d6 ІV. Підведення підсумків уроку: дати відповіді на питання 1 – 6, с 76. V. Домашнє завдання: § 9, № 350, 357. Урок № 21 Тема уроку: РОЗВ´ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧІ ВПРАВ Мета уроку: закріплення та розвиток навичок роботи зі степенями та одночленами, корекція знань та вмінь за результатами самостійної роботи, підготовка до тематичного оціню-вання; розвивати пам'ять, мислення, уяву, навики роботи з алгоритмами, зв’язне мовлення; виховувати наполегли-вість, цілеспрямованість, відповідальність. ХІД УРОКУ І. Організація класу ІІ. Актуалізація опорних знань 1. 4 учні працюють на дошці за картками, складеними за вправами до-машнього завдання. 2. Фронтальна робота з класом: усних рахунок; опитування означень та властивостей степенів та одночленів. ІІІ. Розвиток та закріплення практичних навичок 1. Вчитель проводить короткий аналіз самостійної роботи та разом з уч-нями розв’язують завдання, що викликали труднощі на самостійній роботі. 2. Підготовка до контрольної роботи.  Усний розбір тестових завдань № 2, с. 82; 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 В Б В Г Г Б Б А В В  Розв’язування типових задач, с.83. № Відповіді до завдань 1 125; 0, 0016; -1. 2 0,1; -7. 3 а)3х2ау; б) 4а4х. 4 а6b4с10; -а9b6с15 5 а) -5⅓; б) 320; в) 0,6. 6 а) -3а3 b4; б) -0,2m5 n4; 7 а) х = 1; б) х = 0; в) розв’язків не має. 8 2,5125 • 1010; 2,4875• 1010; 3,125 • 1018; 2 • 102 = 200. 9 а) так; б) так. ІV. Підведення підсумків уроку: дати відповіді на питання 1 – 6, с 76. V. Домашнє завдання: § 9, с.83, типові завдання № 2, № 1 – 4. Урок № 22 Тема уроку: КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 2 Мета уроку: перевірити рівень знань та умінь учнів з вивченої теми, до-вести результати до відома учнів та їх батьків; розвивати пам'ять, мислення, уяву, навики роботи з алгоритмами; виховувати наполегливість, цілеспрямованість, відповіда-льність. ХІД УРОКУ І. Організація класу ІІ. Проведення контрольної роботи Робота проводиться у 4 варіантах протягом 40 хв. Кожен учень отримує персональне завдання, над виконанням якого працює. Завдання до роботи додаються. Відповіді до завдань: Варіант 1 Варіант 2 Варіант 3 Варіант 4 1 Г 1 Б 1 В 1 Г 2 В 2 Б 2 Б 2 В 3 В 3 А 3 В 3 А 4 В 4 Г 4 Б 4 В 5 Б 5 В 5 Б 5 Г 6 Г 6 Б 6 Г 6 Б 7 25 7 5 7 -5 7 72 8 2 8 3 8 2 8 75 9 508n 9 1816n 9 758k 9 2016k ІІІ. Підведення підсумків уроку: зібрати зошити для перевірки роботи. ІV. Домашнє завдання: §6- 8, тестові завдання.
Категорія: 7 клас | Додав: Ольга_Миколаївна
Переглядів: 1126 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту

Неофіційний сайт Казанківського району!

Сайт Казанківської ЗОШ №1