П`ятниця, 10.01.2025, 18:09
Вітаю Вас Гість | RSS

Математика в школі

Категорії розділу
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Коспекти уроків » 7 клас

Розкладання многочлена на множники
01.02.2015, 19:40

УРОК № 43

Тема уроку: КОНТРОЛЬНА  РОБОТА №  4

Мета уроку:  встановити  рівень знань та умінь учнів  з вивченої теми, довести результати роботи до відома учнів та батьків. Розвивати світогляд та світосприйняття. Виховувати культуру письма, відповідальність, самостійність.

Тип уроку: контролю знань та умінь

Обладнання: картки із завданнями

ХІД УРОКУ

І. Організація класу

ІІ. Проведення контрольної роботи

Кожен учень отримує картку із завданням, над виконанням якого працює протягом уроку. Завдання додаються. Відповіді до завдань:

Варіант 1

Варіант 2

Варіант 3

Варіант 4

1

В

Б

В

Б

2

Б

Г

Б

Г

3

Б

В

Б

Г

4

А) 4а2

Б) 2у2

 

А) 25х2;

Б) 2p2.

А) 2;

Б) 2n2.

 

А) 49х2;

Б) 2s2.

5

 

 

 

 

 

 

6

 

a)  -4b – 13;

б) х2 – 4х + 19

 

 

А) 14х + 74;

Б) 120.

 

А)2х2 - 127 ;

Б) 24.

 

А) -16b - 128 ;

Б) -20m + 221.

7

А) 9;

Б) -1.

А) 1,5;

Б) 7.

А)  -2;

Б)  -1/11.

А) 4;

Б) -5 .

8

 

 

 

 

 

 

 

 

III.  Підведення підсумків уроку: зібрати зошити для перевірки К/р

IV.  Домашнє завдання: повторити § 14 – 17.

 

УРОК № 33

Тема уроку:    ВИНЕСЕННЯ СПІЛЬНОГО МНОЖНИКА ЗА ДУЖКИ

Мета уроку: ввести поняття  розкладання многочлена на множники, осмислити його, сформувати поняття спільного множника та навчити учнів розкладати многочлени на множники способом винесення спільного множника за дужки. Розвивати логічне та абстрактне мислення, зорову, слухову та алгоритмічну пам'ять, зв’язне логічне мовлення, розуміння та використання математичних термінів. Виховувати наполегливість, відповідальність, самостійність, уважність.

Тип уроку: засвоєння нових знань

Обладнання: конспект, ММ клас, слайди до уроку.

ХІД УРОКУ

І. Організація класу

ІІ. Актуалізація опорних знань

1.Повторити розподільну властивість множення та її використання для спрощення виразів та спростити вирази:

2m + 2n; 15х -15у;  -10а - 15b; 4ху -5х.

2. Виконати дії над степенями:  m7 : m3;   х5 · х8 ;    а · а8 ;   f4 : f;    (с3 )2 · с5;    (z4)3 : z9.

ІІІ. Засвоєння нових знань та вмінь

  1. Розкладання на множники чисел та многочленів.
  2. Способи розкладання многочлена на множники. Спосіб винесення спільного множника за дужки.
  3. Приклади використання даного способу. Розв’язування прикладів № 1 та №2 рубрики «Виконаємо разом».

IV. Вироблення та розвиток практичних навичок

1.Усне виконання вправ  № 514 – 516.

2.  Самостійне виконання з наступною перевіркою № 518 ( вчитель перевіряє та оцінює 3 перший учнів.

3. Колективне розв’язування  № 521, 522, 524, 531 (ланцюжком за степенем підвищення складності).

V. Підведення підсумків уроку:  дати відповіді на питання  1 – 4, с. 120.

VI. Домашнє завдання: §14, № 519, 520, 523, 530.

 

 

УРОК № 34

Тема уроку:  ВИНЕСЕННЯ СПІЛЬНОГО МНОЖНИКА ЗА ДУЖКИ

Мета уроку: закріпити та розвинути поняття  розкладання многочлена на множники способом винесення спільного множника за дужки, показати різні випадки застосування способу. Розвивати логічне та абстрактне мислення, зорову, слухову та алгоритмічну пам'ять, зв’язне логічне мовлення, розуміння та використання математичних термінів. Виховувати наполегливість, відповідальність, самостійність, уважність.

Тип уроку:  практикум

Обладнання: конспект, ММ клас, слайди до уроку.

ХІД УРОКУ

І. Організація класу

ІІ. Актуалізація опорних знань

  1. 4 учні працюють біля дошки за картками, складеними за домашнім завданням.
  2. 4 учні працюють за картками на місцях.
  3. Фронтальна робота з класом за питаннями 1 – 4 (с. 120) та усне виконання вправ № 514, 474, 297 – 299.

ІІІ. Розвиток та закріплення практичних навичок

  1. Розглянути приклади № 3 та № 4 рубрики «Виконаємо разом».
  2. Робота в мікрогрупах за  вправами  № 525(а, б), №526(а, в),  № 529( І стовпчик).

3.  Колективне виконання вправ  № 540, 544 (а, г), № 550(І стовпчик)

ІV. Підведення підсумків уроку:  дати відповіді на питання  1 – 4, с. 120.

V. Домашнє завдання:    §14, № 528, 539, 543(а, б, в).

 

УРОК № 35

Тема уроку:                  СПОСІБ ГРУПУВАННЯ

Мета уроку: ввести поняття  розкладання многочлена на множники способом групування та навчити учнів розкладати многочлени на множники цим способом. Розвивати логічне та абстрактне мислення, зорову, слухову та алгоритмічну пам'ять, зв’язне логічне мовлення, розуміння та використання математичних термінів. Виховувати наполегливість, відповідальність, самостійність, уважність.

Тип уроку:  засвоєння нових знань

Обладнання: конспект, ММ клас, слайди до уроку.

ХІД УРОКУ

І. Організація класу

ІІ. Актуалізація опорних знань

  1. Зібрати зошити для перевірки домашнього  завдання, з’ясувавши попередньо які труднощі виникли при його виконанні.
  2. Фронтальна робота з класом. Знайти одночлени, що мають спільні множники:

ІІІ. Засвоєння нових знань та вмінь

  1. Ввести поняття способу групування та його використання для розкладання многочлена на множники.
  2. Випадки використання способу групування та його особливості.
  3. Виконання завдання №1 рубрики «Виконаємо разом».

IV. Вироблення та розвиток практичних навичок

1.Усне виконання вправ  № 554 – 556.

2.  Самостійне виконання з наступною перевіркою № 557 ( вчитель перевіряє та оцінює 3 перший учнів.

3. Колективне розв’язування  № 558, 559, 563, 571 (ланцюжком за степенем підвищення складності).

V. Підведення підсумків уроку:  дати відповіді на питання  1 – 3, с. 127.

VI. Домашнє завдання:       §15, № 560, 562, 568.

 

УРОК № 36

Тема уроку:                  С П О С І Б      Г Р У П У В А Н Н Я

Мета уроку: закріпити та розвинути поняття  розкладання многочлена на множники способом групування, показати різні випадки застосування способу. Розвивати логічне та абстрактне мислення, зорову, слухову та алгоритмічну пам'ять, зв’язне логічне мовлення, розуміння та використання математичних термінів. Виховувати наполегливість, відповідальність, самостійність, уважність.

Тип уроку:  практикум

Обладнання: конспект, ММ клас, слайди до уроку.

ХІД УРОКУ

І. Організація класу

ІІ. Актуалізація опорних знань

  1. 4 учні працюють біля дошки за картками, складеними за домашнім завданням.
  2. 4 учні працюють за картками на місцях.
  3. Фронтальна робота з класом за питаннями 1 – 3 (с. 127) та усне виконання вправ № 514, 474, 297 – 299.

ІІІ. Розвиток та закріплення практичних навичок

  1. Розглянути приклад № 2 рубрики «Виконаємо разом».
  2. Робота в мікрогрупах за  вправами  № 565(а, б), №567(а, в), № 577( а).

V. Підведення підсумків уроку:  дати відповіді на питання  1 – 3, с. 127.

VI. Домашнє завдання:     §15, № 564, 566, 576(а).

 

 

УРОК № 37

Тема уроку:                   КВАДРАТ  ДВОЧЛЕНА

Мета уроку: ввести поняття формули скороченого множення, вивчити правило та формулу квадрата двочлена, розглянути основні випадки її застосування. Розвивати логічне та абстрактне мислення, зорову, слухову та алгоритмічну пам'ять, зв’язне логічне мовлення, розуміння та використання математичних термінів. Виховувати наполегливість, відповідальність, самостійність, уважність.

Тип уроку:  засвоєння нових знань

Обладнання: конспект, ММ клас, слайди до уроку.

ХІД УРОКУ

І. Організація класу

ІІ. Актуалізація опорних знань

  1. З’ясувати незрозумілі моменти домашнього завдання та розібрати їх.
  2.  Для перевірки рівня засвоєння  матеріалу проводиться Самостійна робота  у двох варіантах. Завдання додаються. Відповіді до завдань:

 

1

2

3

4

 

Варіант 1

 

 

 

 

 

 

 

Варіант 2

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Засвоєння нових знань та вмінь

  1. Піднести до квадрата одночлени: _______________________________
  2. Подати у вигляді квадрата одночлени:

__________________________________________________________________

  1. Піднести до квадрата двочлени: __________________________________________________________________
  2. Ввести поняття формули скороченого множення, вивчити формулу та правило квадрата двочлена, розглянути приклади її використання.
  3. Геометрична інтерпретація формули квадрата двочлена.
  4. Розв’язання прикладів № 1, №2 та №3 рубрики «Виконаємо разом».

IV. Вироблення та розвиток практичних навичок

1.Усне виконання вправ  № 586, 587.

2.  Самостійне виконання з наступною перевіркою № 589 ( вчитель перевіряє та оцінює 3 перший учнів.

3. Колективне розв’язування  № 592, 594, 595, 605 (ланцюжком за степенем підвищення складності).

V. Підведення підсумків уроку:  дати відповіді на питання  1 – 3, с. 133.

VI. Домашнє завдання:     §16, № 590, 591, 604.

 

УРОК № 38

Тема уроку:                        КВАДРАТ  ДВОЧЛЕНА

Мета уроку: закріпити та розвинути поняття  розкладання многочлена на множники використовуючи формулу квадрат двочлена, показати різні випадки застосування способу. Розвивати логічне та абстрактне мислення, зорову, слухову та алгоритмічну пам'ять, зв’язне логічне мовлення, розуміння та використання математичних термінів. Виховувати наполегливість, відповідальність, самостійність, уважність.

Тип уроку:  практикум

Обладнання: конспект, ММ клас, слайди до уроку.

ХІД УРОКУ

І. Організація класу

ІІ. Актуалізація опорних знань

  1. 4 учні працюють біля дошки за картками, складеними за домашнім завданням.
  2. 4 учні працюють за картками на місцях.
  3. Фронтальна робота з класом за питаннями 1 – 3 (с. 133) та усне виконання вправ № 586,587.

ІІІ. Засвоєння нових знань та вмінь

  1. Розглянути приклад №4 рубрики «Виконаємо разом».
  2. Колективне виконання вправ №  598, 607, 609(в), 613 (в), 616(а, в), 617 (а,г).
  3. Окремі випадки : (a + b + с)2;  (а + b)3 та (а – b)3 та їх доведення і використання.

V. Підведення підсумків уроку:  дати відповіді на питання  1 – 3, с. 133.

VI. Домашнє завдання:      §16, № 599, 602(І стовпчик), 629 (а,б).

 

 

УРОК № 39

Тема уроку:     РІЗНИЦЯ КВАДРАТІВ ДВОХ ВИРАЗІВ

Мета уроку: ввести поняття  різниці квадратів двох виразів, осмислити його, сформувати навики використання формули для розкладання різниці квадратів двох виразів на множники. Розвивати логічне та абстрактне мислення, зорову, слухову та алгоритмічну пам'ять, зв’язне логічне мовлення, розуміння та використання математичних термінів. Виховувати наполегливість, відповідальність, самостійність, уважність.

Тип уроку:  засвоєння нових знань

Обладнання: конспект, ММ клас, слайди до уроку.

ХІД УРОКУ

І. Організація класу

ІІ. Актуалізація опорних знань

1.До уроку на дошці учні записують вправи Д/з для швидкої перевірки на уроці.

2. Фронтальна робота з класом: опитування правил та формул, а також

(х+2)2;  (у – 3)2;  (х – 2)2;   (3а + 1)2

ІІІ. Засвоєння нових знань та вмінь

  1. Розглянути добутки двочленів типу (a – b)(а + b). Виконати множення та зробити висновки за кінцевими результатами.
  2. Правило обчислення різниці квадратів двох виразів.
  3. Приклади використання формули. Приклади № 1, № 2, №3 рубрики «Виконаємо разом».

IV. Вироблення та розвиток практичних навичок

  1. Усне виконання вправ № 641, 645.
  2. Виконання вправ № 549(2 учні на крилах дошки, решта – самостійно з наступною перевіркою), № 650, 654, 655.

V. Підведення підсумків уроку:  дати відповіді на питання  1 – 4, с. 141.

VI. Домашнє завдання:   §17, № 648, 656, 657.

 

УРОК № 40

Тема уроку:               РІЗНИЦЯ КВАДРАТІВ ДВОХ ВИРАЗІВ

Мета уроку: закріпити та розвинути поняття  розкладання многочлена на множники використовуючи формулу різниці квадратів, показати різні випадки застосування способу. Розвивати логічне та абстрактне мислення, зорову, слухову та алгоритмічну пам'ять, зв’язне логічне мовлення, розуміння та використання математичних термінів. Виховувати наполегливість, відповідальність, самостійність, уважність.

Тип уроку:  практикум

Обладнання: конспект, ММ клас, слайди до уроку.

ХІД УРОКУ

 

І. Організація класу

ІІ. Актуалізація опорних знань

  1. 4 учні працюють біля дошки за картками, складеними за домашнім завданням.
  2. 4 учні працюють за картками на місцях.
  3. Фронтальна робота з класом опитування правил та формул. Усне виконання вправ № 642, 643, 644, 586.

ІІІ. Розвиток та закріплення практичних навичок

  1. Розв’язування вправ на використання вивчених формул. Вправи № 658, 659, 669, 670(а), 672(в), 675.
  2. V. Підведення підсумків уроку:  дати відповіді на питання  1 – 4, с.141.

VI. Домашнє завдання: §16, № 671, 974,676.

 

 

 

УРОК № 41

Тема уроку:               РОЗВ’ЯЗУВАННЯ  ВПРАВ

Мета уроку: закріпити та розвинути поняття  розкладання многочлена на множники використовуючи формули скороченого множення, перевірити рівень засвоєння матеріалу перед контрольною роботою для корекції знань та вмінь. Розвивати логічне та абстрактне мислення, зорову, слухову та алгоритмічну пам'ять, зв’язне логічне мовлення, розуміння та використання математичних термінів. Виховувати наполегливість, відповідальність, самостійність, уважність.

Тип уроку:  практикум

Обладнання: конспект, ММ клас, слайди до уроку.

ХІД УРОКУ

І. Організація класу

ІІ. Актуалізація опорних знань

  1. 4 учні працюють біля дошки за картками, складеними за домашнім завданням.
  2. 4 учні працюють за картками на місцях.
  3. Фронтальна робота з класом за  контрольними питаннями:  
  • Які способи  розкладання многочлена на множники ми вивчили ?
  • Чому дорівнює квадрат двочлена ?
  • Чому дорівнює різниця квадратів двох виразів ?
  • Чому дорівнює добуток суми і різниці двох виразів ?

ІІІ. Розвиток та закріплення практичних навичок

  1.  Самостійна робота проводиться у двох варіантах. Завдання додаються. Відповіді до завдань:

ІV. Підведення підсумків уроку:  зібрати зошити для перевірки С/р.

V. Домашнє завдання: §16, 17, домашня С/р, с. 147.

 

 

УРОК № 42

Тема уроку:      РОЗВ’ЯЗУВАННЯ    ВПРАВ 

Мета уроку: закріпити та розвинути поняття  розкладання многочлена на множники використовуючи формули скороченого множення,  корекція знань та вмінь. Розвивати логічне та абстрактне мислення, зорову, слухову та алгоритмічну пам'ять, зв’язне логічне мовлення, розуміння та використання математичних термінів. Виховувати наполегливість, відповідальність, самостійність, уважність.

Тип уроку:  практикум

Обладнання: конспект, ММ клас, слайди до уроку.

ХІД УРОКУ

І. Організація класу

ІІ. Актуалізація опорних знань

  1. Зібрати зошити для перевірки домашньої самостійної роботи.
  2. Аналіз самостійної роботи, що писали на попередньому уроці. Кожен учень отримує картку з індивідуальним завданням і працює над її виконанням протягом 10 хвилин. Учні, які виконали С/р на високому рівні виконують ролі консультантів.

ІІІ. Розвиток та закріплення практичних навичок

Підготовка до контрольної роботи розпочинається з виконання типових завдань (с. 149). Виконуються завдання № 3, 4, 6 – 9.

V. Підведення підсумків уроку:   підготуватись до К/р.

VI. Домашнє завдання: §16, 17, тестові завдання № 4 (с.148).

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

В

А

А

Б

Г

Б

В

В

Б

А

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок № 44

Тема уроку:      ВИКОРИСТАННЯ ФОРМУЛ СКОРОЧЕНОГО

 МНОЖЕННЯ

Мету уроку:  закріпити та розвинути поняття  розкладання многочлена на множники використовуючи формули скороченого множення. Розвивати логічне та абстрактне мислення, зорову, слухову та алгоритмічну пам'ять, зв’язне логічне мовлення, розуміння та використання математичних термінів. Виховувати наполегливість, відповідальність, самостійність, уважність.

Тип уроку:  засвоєння знань та вмінь.

Обладнання: конспект, ММ клас, слайди до уроку.

ХІД УРОКУ

І. Організація класу

ІІ. Аналіз контрольної роботи

1. Вчитель проводить короткий аналіз роботи та звертає увагу учнів на типові помилки, вказує на необхідний теоретичний матеріал та виконує, з допомогою учнів, правильне розв’язання завдань.

2. Кожен учень отримує індивідуальне завдання для роботи над помилками вдома.

ІІІ. Засвоєння нових знань та вмінь

1. Формули скороченого множення та їх використання для розкладання многочленів на множники.

2.  Приклади використання формул скороченого множення ( с. 150).

3. Виконання вправ рубрики «Виконаємо разом» № 1, №2.

IV. Вироблення практичних навичок

  1. Усне виконання вправи № 693.

2. Самостійне виконання вправ № 696, 697 з наступною перевіркою.

3. Колективне розв’язування вправ № 704, 705, 707, 710, 717 (а), 719(а), 721.

V. Підведення підсумків уроку:  дати відповіді на питання  1 – 5, с. 151. 

VI. Домашнє завдання:   § 18,  № 715( І стовпчик),  722.

 

Урок № 45

Тема уроку:      ВИКОРИСТАННЯ ФОРМУЛ СКОРОЧЕНОГО

 МНОЖЕННЯ

Мету уроку:  закріпити та розвинути поняття  розкладання многочлена на множники використовуючи формули скороченого множення, вивчити формули куба двочлена. Розвивати логічне та абстрактне мислення, зорову, слухову та алгоритмічну пам'ять, зв’язне логічне мовлення, розуміння та використання математичних термінів. Виховувати наполегливість, відповідальність, самостійність, уважність.

Тип уроку:  засвоєння знань та вмінь.

Обладнання: конспект, ММ клас, слайди до уроку.

ХІД УРОКУ

І. Організація класу

ІІ. Актуалізація опорних знань

  1. 3 учні біля дошки виконують вправи Д/з.
  2. Фронтальна робота з класом за питаннями 1 – 5 та усний рахунок за № 342, 343.

ІІІ. Засвоєння нових знань та вмінь

1. Формули скороченого множення для піднесення до кубу двочлена  та їх використання для розкладання многочленів на множники.

2.  Приклади використання формул скороченого множення ( с. 151).

3. Виконання вправ рубрики «Виконаємо разом» № 3.

IV. Вироблення практичних навичок

  1. Усне виконання  вправи № 587.

2. Колективне розв’язування вправ № 628, 630, 634,725, 727.

V. Підведення підсумків уроку:  дати відповіді на питання  1 – 5, с. 151. 

VI. Домашнє завдання:   § 18,  № 629,  726.

 

Урок № 46

Тема уроку:              СУМА   І   РІЗНИЦЯ   КУБІВ

Мету уроку:  вивчити формули суми та візниці кубів та навчити учнів використовувати їх при  розкладання многочлена на множники. Розвивати логічне та абстрактне мислення, зорову, слухову та алгоритмічну пам'ять, зв’язне логічне мовлення, розуміння та використання математичних термінів. Виховувати наполегливість, відповідальність, самостійність, уважність.

Тип уроку:  засвоєння знань та вмінь.

Обладнання: конспект, ММ клас, слайди до уроку.

ХІД УРОКУ

І. Організація класу

ІІ. Актуалізація опорних знань

  1. 3 учні біля дошки виконують вправи Д/з.
  2. Фронтальна робота з класом за питаннями 1 – 5 та усний рахунок за  № 342, 343.

ІІІ. Засвоєння нових знань та вмінь

1. Формули суми і різниці кубів та їх використання для розкладання многочленів на множники.

2.  Приклади використання формул ( с. 157).

3. Виконання вправ рубрики «Виконаємо разом» № 1, №2.

IV. Вироблення практичних навичок

  1. Усне виконання вправи № 741, 742, 743,  744.

2. Самостійне виконання вправ № 745, 747, 748  з наступною перевіркою.

3. Колективне розв’язування вправ №  750, 754, 756, 765, 769.

V. Підведення підсумків уроку:  дати відповіді на питання  1 – 5, с. 158. 

VI. Домашнє завдання:   § 19,  № 749, 755. Повторити § 14, 15.

Урок № 47

Тема уроку:      ЗАТОСУВАННЯ РІЗНИХ СПОСОБІВ РОЗКЛАДАННЯ МНОГОЧЛЕНА НА МНОЖНИКИ

Мету уроку:  закріпити та розвинути поняття  розкладання многочлена на множники різними способами. Розвивати логічне та абстрактне мислення, зорову, слухову та алгоритмічну пам'ять, зв’язне логічне мовлення, розуміння та використання математичних термінів. Виховувати наполегливість, відповідальність, самостійність, уважність.

Тип уроку:  засвоєння знань та вмінь.

Обладнання: конспект, ММ клас, слайди до уроку.

ХІД УРОКУ

І. Організація класу

ІІ. Актуалізація опорних знань

  1. 3 учні біля дошки виконують вправи Д/з.
  2. Фронтальна робота з класом за питаннями 1 – 5 та усний рахунок за № 743, 744.

ІІІ. Засвоєння нових знань та вмінь

1. Різні способи розкладання многочлена на множники  та їх використання. Правило розкладання многочлена на множники .

2.  Приклади використання формул скороченого множення ( с. 165).

3. Виконання вправ рубрики «Виконаємо разом» № 1, 2, 3.

IV. Вироблення практичних навичок

  1. Усне виконання вправи № 790.
  2. Колективне розв’язування вправ № 790, 796, 797, 799, 805, 809 .

V. Підведення підсумків уроку:  дати відповіді на питання  1 – 4, с. 165. 

VI. Домашнє завдання:   § 20,  № 791,  795(І стовпчик), 798.

 

 

Урок № 48

Тема уроку:      ЗАТОСУВАННЯ РІЗНИХ СПОСОБІВ РОЗКЛАДАННЯ МНОГОЧЛЕНА НА МНОЖНИКИ

Мету уроку:  закріпити та розвинути поняття  розкладання многочлена на множники. Розвивати логічне та абстрактне мислення, зорову, слухову та алгоритмічну пам'ять, зв’язне логічне мовлення, розуміння та використання математичних термінів. Виховувати наполегливість, відповідальність, самостійність, уважність.

Тип уроку:  практикум.

Обладнання: конспект, ММ клас, слайди до уроку.

ХІД УРОКУ

І. Організація класу

ІІ. Актуалізація опорних знань

  1. 3 учні біля дошки виконують вправи Д/з.
  2. Фронтальна робота з класом за питаннями 1 – 4. Опитування правила.

IІІ. Розвиток та закріплення  практичних навичок

  1. Розв’язування вправ на практичне застосування різних способів розкладання многочлена на множники № 814(а, в), 815(а), 819(а,в), 825, 835.

V. Підведення підсумків уроку:  дати відповіді на питання  1 – , с. 165. 

VI. Домашнє завдання:   § 20, № 819(б), 822, 824.

Урок № 49

Тема уроку:      РОЗВ’ЯЗУВАННЯ   ВПРАВ. САМОСТІЙНА РОБОТА

Мету уроку:  закріпити та розвинути поняття  розкладання многочлена на множники використовуючи формули скороченого множення. Розвивати логічне та абстрактне мислення, зорову, слухову та алгоритмічну пам'ять, зв’язне логічне мовлення, розуміння та використання математичних термінів. Виховувати наполегливість, відповідальність, самостійність, уважність.

Тип уроку:  засвоєння знань та вмінь.

Обладнання: конспект, ММ клас, слайди до уроку.

ХІД УРОКУ

І. Організація класу

ІІ. Актуалізація опорних знань

  1. 3 учні біля дошки виконують вправи Д/з.
  2. Фронтальна робота з класом за питаннями 1 – 4. Опитування правила.

IІІ. Розвиток та закріплення  практичних навичок

  1. Колективне розв’язування вправ № 818, 840.
  2. Проведення самостійної роботи. Кожен учень отримує картку із завданнями і працює над ними до кінця уроку. Відповіді до завдань:

 

1

2

3

4

Варіант 1

Б

а(b-2х)(b+2х)

(а+3)(а-3)3

1

Варіант 2

В

mn²(1-3n²)(1+3n²)

(х²+4)(х²-4х-4)

5

ІV. Підведення підсумків уроку:  дати відповіді на питання  1 – 21, с. 175. 

V. Домашнє завдання:   § 18 - 20,тестові завдання №5, с. 176.

 

Урок № 50

Тема уроку:               РОЗВ’ЯЗУВАННЯ   ВПРАВ

Мету уроку:  закріпити та розвинути поняття  розкладання многочлена на множники різними способами. Корекція знань за результатами самостійної роботи, підготовка до контрольної роботи.  Розвивати логічне та абстрактне мислення, зорову, слухову та алгоритмічну пам'ять, зв’язне логічне мовлення, розуміння та використання математичних термінів. Виховувати наполегливість, відповідальність, самостійність, уважність.

Тип уроку:  практикум

Обладнання: конспект, ММ клас, слайди до уроку.

ХІД УРОКУ

І. Організація класу

ІІ. Актуалізація опорних знань

  1. Зібрати декілька зошитів і перевірити тестові завдання. Ключ:
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  1. Фронтальна робота з класом за питаннями 1 – 21 проводиться у формі гри « Ти – мені,  я - тобі».

IІІ. Розвиток та закріплення  практичних навичок

  1. Розв’язування типових завдань до контрольної роботи (с. 177).

ІV. Підведення підсумків уроку:  дати відповіді на питання  1 –  21, с. 175. 

V. Домашнє завдання:   Головне в розділі (с. 174), типові задачі № 1 - 4.

 

 

Урок № 51

Тема уроку:       КОНТРОЛЬНА    РОБОТА    №

Мету уроку:  перевірити рівень вмінь та знань учнів з розкладання многочлена на множники.   Розвивати логічне та абстрактне мислення, зорову, слухову та алгоритмічну пам'ять, зв’язне логічне мовлення, розуміння та використання математичних термінів. Виховувати наполегливість, відповідальність, самостійність, уважність.

Тип уроку:  контролю

Обладнання: конспект, картки із завданнями

ХІД УРОКУ

І. Організація класу

ІІ. Проведення контрольної роботи

Кожен учень отримує завдання, над виконанням якого працює протягом уроку. Відповіді до завдань:

ІІІ. Підведення підсумків уроку:  зібрати зошити для перевірки К/р.

ІV. Домашнє завдання:   повторити «Графіки».

 

 

 

 

 

 

Категорія: 7 клас | Додав: Ольга_Миколаївна
Переглядів: 1016 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту

Неофіційний сайт Казанківського району!

Сайт Казанківської ЗОШ №1